GULA-GULA KAPAS - 10ML

Sorry, we are out of stock
VIDEO
DETAILS

GULA- GULA KAPAS 10ML

 

"MANISHHHH NYE BAU GULA-GULA KAPAS NI..."

Korang pernah tak lalu sebelah stall jual cotton candy tu? semerbak bau manis gula2 kapas dia tu kan? Ala2 bau gula hangus/caramel gituu.. Geram je nak beli, Tapi nak beli takut sakit lak gigi. Manishhh sangat! Jangan risau, gantung je 'GULA-GULA KAPAS' by Rafaaly ni.  Top notes dia bau caramel, memang manis! tapi manis yg tak buatkan gigi korang ngilu ya . Lepas tu ada bau2 vanilla & Musky. Hurm, harum manis semerbak tak tau la nak habaq lagu mana hehe.

 

* Non methanol 
* Lab Tested 
* Non Porcine DNA 
* Muslim Product 
* Last long until 45 to 60 Days 
* Can make as a Doorgift/Goodies 
* Can be used for Cars/Living Hall/Toilet/Room/Wardrobe 

PHOTOS
back to top ⤴